Рубрика: Մայրենի

«Փոխեցին գլուխները»

  • Կարդա՛ Ջաննի Ռոդարիի «Փոխեցին գլուխները» պատմվածքը։
  • Կատարի՛ր տեքստի վերջում տրված առաջադրանքները։

Առաջադրանքներ

  • Կարդա՛ հեքիաթը և փորձի՛ր նկարագրել ուսուցիչ Քերականին։
  • Հեքիաթից դո՛ւրս գրիր հինգ բայ (գործողություն ցույց տվող բառ)։

Բառաչել, հաչել, մլավել, ոռնել, գրել։

  • Հեքիաթից դո՛ւրս գրիր երեք համառոտ նախադասություն և ընդարձակի՛ր։

Գայլը գրում է։ — Սարսափելի հսկա գայլը գրում է։

Առյուծը  բառաչում է։ — Կենանիների թաքավոր առյուծը բառաչում է։

Մուկը մլավում է։ — Փաքրիկ մեխկ մուկը մլավում է։

  • Առանձնացրո՛ւ ամենից զվարճալի հատվածը և հիմնավորի՛ր ընտրությունդ։

Առյուծը իր աջ  թաթով պոկեց  Մարկոյի գլուխը, իսկ ձախ թաթով Միրկոյի գլուխը  և խփեց  իրար:
Լավ է, որ այդ  երկու  սարսափելի  երկվորյակների   գլուխները չվնասվեցին: Առյուծը գլուխները տեղերում դրեց: Բայց կատաղած Առյուծն ամեն ինչ խառնեց  իրար՝  Մարկոյի  գլուխը դրեց Միրկոյի գլխի տեղը, իսկ Միրկոյի գլուխը՝ Մարկոյի գլխի տեղը: Երբ նրանց մայրիկը տուն եկավ, շատ չարչարվեց և շատ սոսինձ օգտագործեց, որ նրանց գլուխները կրկին դնի իրենց տեղերը: Իսկ սոսինձը հիմա այնքա՜ն թանկ է: 

Իմ կարծիքվ ամենա զվարճալի մասը այս մասնե որովետև պատկերացնում եք Մարկոի գլուխը Միրկոի մարմնում է իսկ Միրկոի գլուխը Մարկոի մարմնում է։

  • Շարունակի’ր միտքը մի քանի նախադասությամբ։   Շշմած կարագը երազում էր քսվել հացի վրա։
  • Ի՞նչ կլիներ, եթե։

Եթե բառաչող առյուծը հայտնվեր ձեր դասարանում, անտառում բոլր կենդանիները կխառնվեին իրար որովերև նրանց թաքավորը գնացել է, բայց նա շուտ ետ կգար որովետև մեր դասարանում այդպիսի անպիտաններ չկան, որ գրեն «Առյուծը  բառաչում է»։

Եթե մուկը մլավեր, կատուն կծվծվար։

Եթե մարդիկ իրար ողջունելիս ապտակեին միմյանց, դա միքիչ տգեղ կերևար և մարդիկ կմտածեին ուրիշ բարևելու ձև։

Եթե արևի փոխարեն առավոտյան լուսինը դուրս գար, իսկ լուսնի փոխարեն՝ արևը։ Մարդիկ առավորյան որ լուսինը լիներ կքնեին իսկ գիշերին որ արև լիներ կանեին նրանց ամենօրյա գործերը ստացվեց, որ նրանց մոտ ընդհամենը ժամերը կփոփխվեին։

  • Ով ի՞նչ է անում․ գրի՛ր։

Առյուծը-

Ոչխարը-

Խոզը-

Հավը- բղավում է

Այծը-

Կատուն-

Նշված գոյականների դիմաց ծիծաղելի ածականներ գրի՛ր.

քաղցր շերեփ

շատախս հեռախոս

 մոռացկոտ զանգ
զարմանահրաշ պղպեղ

նրբագեղ արջ

մանուշակագույն նարինջ

Օրինակ՝ շատախոս շերեփ․․․․․

  • Ընտրի՛ր քեզ դուր եկած բառազույգը և հետաքրքիր պատմություն հորինի’ր:

մանուշակագույն նարինջ

Կար չկար նարինջների թաքավորությունում մի մանուշակագույն նարինջ կար։ Նրան ասում էին Մանուշ։ Դուք կկարծեք, որ նա շատ միայնակ էր իր արտաքինի պատճառվ և տխուր բայց նարնջաստանում նա էր թաքավորը, նա միակն էր, որ տարբերվում էր։ Եվ մի անգամ թաքավորի նման մանուշակագույն նարինջ է հայտնվում։ Թաքավորը իմանում է և ամբողջ սրտով ուրախանում նրան կանչում է դղյակ և հայտարարում, որ նա իր հարազատ եղբայրն է բայց իր եղբոր մտքում լռիվ այլ բաներ էին անցնում ։ Մի քանի տարի հետո երբ իր եղբայրը դառնում է թաքավոր դուրս է շպռտում Մանուշին։ Մանուշը հասկացավ, որ նա լիովին ուրիշ նարինջ է նա ներկել է իրան մանուշակագույն որպեզի նա նրան վստահեր և մի օր նա դուրս շպտեր թագավորին և այդպեսել եղավ։ Նա որոշեց վրեժ լուծել և պատրաստեց լիմոնադ գնաց թաքավորի մոտ և ասաց։
— Ապրած կենա ես ձեր համար պատրաստել եմ համեղ ընպելիք։
Նա դիտավորյալ հյութը թափեց թագավրի վրա և բոլորը տեսան որ նա սովորական նարինջ է և նրան նստացրեցին բանտ իսկ մեր արդար իսկական մանուշակագույն նարինջը իհարկե դարձավ թագավոր և ամուսնացավ ու ունեցավ կանչ նարինջ որին կոչեցին « lime » ։

  • Հորինածդ պատմությունը ձայնագրի’ր և հրապարակի’ր:

ձայնագրություն

Оставьте комментарий